söndag 31 juli 2011

Balkongpyssel.


 
 
Idag har jag haft en skönt ledig söndag, har suttit på balkongen
och njutit av det soliga vädret och gjort klart en beställning.
Ett par mintgröna babyconverse, så här söta blev de!
 
 



Vill du beställa ett par? Mailadressen hittar du under min profil.

 






 
Balkongkatten Ofelia.



 
Mycket får man stå ut med, när "matte" är virkgalen.... ;-)



 
Babyconversen kan beställas i många färger, bl.a. rosa....

 
....gult....




...ljusblått...





...röda...




..eller i lila.



Tack för din tid!
AlliEls.
 ♥

4 kommentarer:

  1. Vilka små söta skor!

    SvaraRadera
  2. Vad fina skor du har gjort :) jag har gjort ½ sko än så länge hihi gör efter Evas beskrivning då jag fatta noll av järbos :p vilken beskrivning gör du efter? FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKK! att sitta på balkongen o virka skicka över en balkong till mig :D vi har ingen balkong :S men vi letar ny lgh fast med balkong

    SvaraRadera
  3. Hej Erica! Tack! :-) Jag testade först att virka efter en beskrivning i en tidning, men de såg inget bra ut, så jag totade ihop ett eget mönster istället. Har sett att några har en svart kant runt sulan, tänkte kanske peta dit en så'n nästa gång, det ser ju lite mer "äkta" ut.
    Ja, jag älskar verkligen att sitta på min balkong, året runt! Hoppas att ni hittar er balkonglägenhet snart!

    SvaraRadera

Det hade varit så kul om du lämnade en kommentar, eller klickade på någon av "gilla"-knapparna, så jag får veta vad du tycker om mina inlägg! :-)