torsdag 7 januari 2016

Återblick 2015.




Rosa poncho                Gräddvit poncho

Laskad poncho                 Tweedponcho




Handledsvärmare                         Virkade vantar

Handledsvärmare             Boottoppers                  




Sjal                                        Yogasockar

Yogasockar                                  Raggsockar




Tunnbrödskex                                 Kolasnittar


Årets mest besökta inlägg:   
1: Annorlunda ljusbricka.       
2: Stickade tossor                

♥ ♥ 





♥ ♥ 


Tack för din tid!
AlliEls.



2 kommentarer:

  1. Åh så fina saker! Blir så inspirerad till att fortsätta lära mig sticka när jag ser så vackra sockar och ponchos.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad kul att höra! :-)
      Det är bara att sätta igång, Carola,
      det är inget krångligt mönster på något
      av det! Enkelt och snabbstickat är min
      melodi! ;-) Lycka till med dina projekt!

      Radera

Det hade varit så kul om du lämnade en kommentar, eller klickade på någon av "gilla"-knapparna, så jag får veta vad du tycker om mina inlägg! :-)