lördag 24 september 2011

En massa mysigt garn.




Fick ett utskick från Netto, och döm om min förvåning, när jag såg att de hade garner! =)
Men man vet ju hur det är, sakerna brukar ju oftast ta slut innan man hinner dit. Så, med
andan i halsen, var jag på plats fem minuter efter jag hade slutat jobba.....och, där låg de
små godingarna och bara väntade på mej! :-) Plockade hela famnen full, innan jag insåg att jag nog behövde en korg. Tillbaka till ingången igen och bad en inkommande kund att ta en korg med sej in till mej, för jag tänkte INTE lägga dem ifrån mej, gå ut genom kassan, hämta en korg och in igen! För tänk, om någon annan skulle lägga vantarna på "mina" garnnystan!  Usch, hemska tanke! Plockade sen nästan hela korgen full och lämnade bara kvar en 5-6 stycken, så det var ju inget jätteparti de hade tagit hem, precis. Gick sen lycklig hem med min fångst på 1,4 kg garn, fulla av härliga höstvitaminer!

 

 
 
 
14 stycken 100 grams akrylgarn á 120 meter!
Svart, lila, biege, ljusblå, dimgrön och rosa.
 
 
 
 
Vad det ska bli? Ingen aning!
Men det ordnar sej säkert med den saken, bara de får ligga till sej ett tag. :-)
 
 
 
Tack för din tid!
AlliEls.

1 kommentar:

  1. Det verkar som om Netto alltid gör på det viset. Har en lockvara som är slut när man kommer och ska köpa. Tyvärr glömde jag att gå dit och titta efter detta garn, nu är det väl ingen idé.
    Varför inte virka lite mer av de söta mössorna.

    SvaraRadera

Det hade varit så kul om du lämnade en kommentar, eller klickade på någon av "gilla"-knapparna, så jag får veta vad du tycker om mina inlägg! :-)